توضیحات: لغو کنسرت ها غیر قانونی مشهد,برگزاری کنسرت در مشهد و شهرهای دیگر,غیر قانونی بودن لغو کنسرتهای مشهد,برگزار نشدن کنسرت در مشهد با نظر امام جمعه,لغو کنسرتهای شهرهای دیگر ایران,کنسر قانونی برگزار شود,ریئس جمهور کنسرتها لغو نشود


لغو کنسرت ها غیر قانونی است | کنسرت در مشهد و شهرهای دیگر قانونی برگزار شود

رییس‌ جمهور روحانی: کنسرتها در مشهد و شهرهای دیگر قانونا برگزار شود

رییس‌ جمهور در بخش دیگری از سخنان خود، لزوم احترام به قانون را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به مخالفت‌ انجام شده در برگزاری کنسرت، اظهارداشت: در کشورمان فقط یک مجلس شورای اسلامی به عنوان مجلس قانون‌گذاری وجود دارد و هر کسی که تریبونی در اختیار می‌گیرد، نمی‌تواند قانون‌گذاری کند. وزیر هم نمی‌تواند از این خواسته تبعیت کند، بلکه وزیر باید تنها تابع قانون باشد.

لغو کنسرت ها غیر قانونی است | کنسرت در مشهد و شهرهای دیگر قانونی برگزار شود

روحانی تصریح کرد: هیچ وزیری در برابر هیچگونه فشاری نباید کوتاه آمده و عقب‌نشینی کند. زمانی که موضوعی در مجلس شورای اسلامی تصویب و به تأیید شورای نگهبان می‌رسد به قانون تبدیل شده و همه موظف هستیم از آن تبعیت کنیم؛ لذا قبل از سیر مراحل قانونی، بی‌قانونی مناسب نیست.

رییس‌ جمهوری تأکید کرد: بی‌قانونی به نام دلسوزی از دین، اقدام بدتری است و همه افتخار ما این است که کشور ما، کشور قانون است و در بیانات امام(ره) ، صدها بار تأکید شده که جمهوری اسلامی ایران، حکومت قانون است.

روحانی افزود: اگر بنا باشد قانون زیر پا گذاشته شود و هر کسی تصمیم‌گیر باشد در چنین صورتی سنگ روی سنگ نمی ماند و افتخار ما این است که دارای مجلس شورای اسلامی بوده و در چارچوب قانون حرکت می‌کنیم.

رییس‌ جمهور گفت: باید به هنرمندان، پزشکان، اساتید دانشگاه و دیپلمات‌های کشورمان، احترام بگذاریم و نباید از هر واژه‌ای در رسانه‌ها علیه اقشار مورد احترام مردم، استفاده شود.

منبع باشگاه خبرنگاران جوان