احسان علیخانی یک پرسپولیسی دو آتیشه است ...

مجری برنامه ماه عسل 95 در گفتگویی از پرسپولیسی بودنش گفت. این مصاحبه را در ادامه دنبال کنید.

 پرسپولیسی بودنت هم به خاطر مقطعی است که در نوجوانان این تیم بازی کردی؟

من دوتا پسرخاله دارم که باهم بازی می کردیم ؛ علیرضا و امیرحسام. دومی از من فقط یک ماه کوچکتر است و الان استاد دانشگاه است. من مطمئنم که اگر امیرحسام هم مثل من دچار مصدومیت نمی شد الان یکی از بهترین چپ های فوتبال ایران بود. اصلاً یکی از حسرت های خانواده ما این است که چرا امیرحسام فوتبالیست ملی نشد. ما سه تایی پرسپولیسی دوآتیشه بودیم و چندین سال تمام بازی های پرسپولیس را استادیوم می رفتیم. تصور می کنم خیلی از اتفاقات مهم پرسپولیس را از نزدیک دیده ام.

پس پرسپولیسی تیر بودی؟

آره ، در این حد که سر بازی پرسپولیس – استقلال و آن سه دوی معروف، من صندلی را پرت کردم سمت ال سی دی! سر گل سوم ایمون زاید بود که این کار را کردم. شاید کسی نداند اما من یک هفته بعد از این بازی جراحی کردم. اینقدر که اعصابم بهم ریخت یک عارضه کوچکی که داشتم دچارآسیب بیشتر شد و رفتم برای جراحی!

ماه عسل


مطالب مرتبط

احسان علیخانی محبوبترین مجری در اینستاگرام نیست !!

حضور احسان علیخانی در کنسرت بهنام صفوی و نظرش

شایعه بازداشت احسان علیخانی مجری ماه عسل 95

حضور احسان علیخانی در ماه عسل 95 مشخص نیست !!!

شوخی ژوله با احسان علیخانی و ماه عسل